vrijdag 8 april 2011

Halfjaarlijkse controle

Controle
Vandaag was het weer tijd voor mijn halfjaarlijkse controle in het Radboudziekenhuis in Nijmegen. Deze keer gingen we vol vertrouwen naar dr. Bär omdat ik me uitstekend voelde. Alles bleek dan ook prima in orde te zijn. Alleen zit er een kleine huidafwijking boven mijn rechteroog die even gecontroleerd moet worden en desnoods verwijderd moet worden. Onder de patiënten die een stamcelinfusie hebben gehad komt namelijk nogal wat huidkanker voor.
Omdat het zo goed gaat hoef ik pas over acht maanden weer terug te komen!

Bloedwaarden
De bloedwaarden zijn als volgt:

  • Hb: 8.3 (+0.3)
  • Leukocyten: 4.8 (-0.6)
  • Trombocyten: 176 (+4)
  • Geocaches: 1994 (+231)

Volgende afspraak
De volgende afspraak staat gepland voor vrijdag 2 december 2011

Geen opmerkingen:

Google Adsense