dinsdag 15 juni 2010

Toscane 2010, dag 11, In trek bij de vrouwtjes

De afgelopen nacht heeft het geregend maar gelukkig knapt het weer in de loop van de ochtend weer op. De zon komt terug maar het wordt niet meer zo heet als de afgelopen dagen.

Deze zomer blijk ik erg in trek te zijn bij de vrouwtjes. Ik moet moeite doen om ze een beetje op afstand te houden. Ik weet niet waar ik dit aan te danken heb maar lastig is het soms wel. Vooral tegen de avond beginnen ze mij lastig te vallen. Van Ada trekken ze zich niets aan. Ze doen net alsof zij er niet bij is. De vrouwtjes hebben het speciaal op mij gemunt vanwege hun nageslacht. Ik heb deze vakantie waarschijnlijk dan ook al voor heel wat nakomelingen gezorgd.

Ik heb het natuurlijk over de steekmuggen waarvan de vrouwtjes bloed nodig hebben om eitjes te kunnen leggen. Ondanks de jeukbulten ben ik natuurlijk ook wel een beetje trots op al dat nageslacht. Ik heb ze voor het gemak allemaal maar Rob genoemd.

Mocht je van plan zijn een steekmug dood te slaan, vraag dan eerst even naar zijn of haar naam. Als hij of zij Rob heet kun je er beter maar van afblijven want wie aan mijn familie komt, komt aan mij!

Geen opmerkingen:

Google Adsense