vrijdag 9 april 2010

Halfjaarlijkse controle

Controle
Vanmorgen ben ik weer naar het Radboud ziekenhuis geweest voor de halfjaarlijkse controle. Iedere keer als ik gecontroleerd word is het weer spannend. Door de stress van de afgelopen weken had ik toch een paar klachten maar gelukkig zag alles er weer prima uit. De bloedwaarden waren goed en ook waren er geen opgezette klieren te voelen onder mijn oksels, in mijn liezen en in mijn hals.Mijn Hb is zelfs nog nooit zo hoog geweest als nu. maar dat was geen verrassing. Ik heb nog nooit zoveel lucht gehad als de laatste tijd,
Over een half jaar is de volgende controle!

Bloedwaarden
De bloedwaarden zijn als volgt:
  • Hb: 8,5 (+0,2)
  • Leukocyten: 5.5 (-0.1)
  • Trombocyten: 145 (-11)
  • Geocaches: 1597 (+237)
Volgende afspraak
De volgende afspraak staat gepland voor vrijdag 8 oktober 2010

Geen opmerkingen:

Google Adsense