woensdag 31 maart 2010

Even een stapje terug

Ik moet nu blijkbaar de tol betalen voor de stress van de afgelopen weken. Ik slaap al een aantal weken bijzonder slecht en krijg over last van. Ik heb gisteren al geprobeerd om een afspraak te maken met mijn huisarts, dokter van de Boom uit Overloon, maar die heeft het blijkbaar zo druk dat ik daar pas vrijdag terecht kan. Omdat ik het vermoeden had dat mijn bloeddruk erg hoog was heb ik daarom maar gevraagd of ik mijn bloeddruk even kon laten meten. Ik kreeg van de stagiaire aldaar te horen dat het daar ook te druk voor was en het dus niet kon.
Door dit soort ding wind ik mij nog erger op en wordt mij gezondheid nog meer op de proef gesteld. Vanmorgen voelde ik mij zo opgefokt dat ik maar begonnen ben met het slikken van kalmeringsmiddelen. Dan maar zonder advies van een huisarts die toch geen tijd voor je heeft.
Gelukkig gaan we in mei verhuizen zodat ik dan een andere huisarts kan nemen.

Geen opmerkingen:

Google Adsense