vrijdag 23 januari 2009

Flink verkouden

De afgelopen dagen kreeg ik het gevoel dat ik flink ziek ging worden. Mijn keel begon zeer te doen en ook de huid op mijn gezicht begon aardig pijnlijk te worden. Ik dacht dat ik weer een fikse keelontsteking zou krijgen maar dat zette gelukkig niet door.

Ik heb dan wel een griepspuit gehad, maar die helpt alleen maar tegen een aantal ernstige vormen van griep. Dus de kans dat je dan griep krijgt is nog steeds aanwezig. Sommige mensen denken dat ze juist de griep krijgen van een griepspuit, maar je word ingeënt met dood materiaal. De griepspuit is dus nooit de oorzaak van griep. Maar je lichaam komt er nog wel tegen in opstand. Kijk, en dat is nou net de bedoeling. Want de antistoffen die je lichaam daardoor aanmaakt, blijven paraat en actief. Komt er daarna een invasie van het echte virus, dan is je lichaam daarop voorbereid. Want door die griepprik ben je daar dan immuun voor geworden.

Het enige wat ik nu heb is een fikse verkoudheid. Voor dat ik de kleren aanhad, had ik al twee zakdoeken vol gesnoten. Ik denk dat ik vandaag maar thuis blijf...

Geen opmerkingen:

Google Adsense